ՀՈՒԶԱԿԱՆ ԻՆՏԵԼԵԿՏԻ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԼԻԲԱՆԱՆՅԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐՈՒՄ ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՂ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՆԵՐԻ ՄՈՏ
DOI-:
https://doi.org/10.24234/scientific.v1i48.202Հիմնաբառեր-:
հուզական ինտելեկտ, սոցիալական կարծրատիպեր, հոգեկան առողջություն, մանկավարժական հաստատություններ, հոգեբանական թրենինգՎերացական
Հոդվածում ներկայացվում է Լիբանանյան մանկավարժական հաստատություններում իրականացրած հետազոտության համեմատական վերլուծության արդյունքները: Սույն հոդվածի նպատակն է ուսումնասիրել ուսուցիչների հուզական ինտելեկտի, կարեկցանքի, և սոցիալական կարծրատիպերի դրսևորման մակարդակը, ներկայացնել հուզական ինտելեկտի կարևորությունը ժամանակակից դպրոցներում, ուսուցման ռազմավարություններում և ապագա ուսուցիչների պատրաստման գործում: Աշխատանքում ներկայացվում է Լիբանանում՝ ֆոկուս խմբերի, անհատական հանդիպումների և Google Forms-ի միջոցով 104 մասնակիցների հարցումը, և նրանց հետ իրականացրած հետազոտության ռեթեստավորման արդյունքները՝ թրեյնինգից առաջ և թրեյնինգի իրականացումից հետո: Հետազոտությանը մասնակցել են տարբեր տարիքային խմբերի և տարբեր շրջանների ուսուցիչներ, ովքեր դասավանդում էին տարբեր առարկանդեր։ Հետազոտության վիճակագրական վերլուծության արդյունքների հիման վրա հոդվածում ներկայացվում են առաջարկություններ և ուղեցույցներ դպրոցների համար, որոնք նպատակ ունեն արդյունավետ կերպով ներկայացնել հուզական ինտելեկտի ուսուցումը դասարաններում, մասնագիտական աշխատախմբերում:
Հղումներ
Boyatzis R. E. (2009). A behavioral approach to emotional intelligence. Journal of Management Development, 29(7), 749-770. https://doi.org/10.1108/0261710910987647
Collaborative for Academic, Social, and Emotional Learning (CASEL). (n.d.). CASEL: The Collaborative for Academic, Social, and Emotional Learning. Retrieved February 7, 2025, from https://casel.org/
Chernis C., & Goleman D. (2001). The emotionally intelligent workplace: How to select for, measure, and improve emotional intelligence in individuals, groups, and organizations. Wiley.
Farrington D., Ttofi M. & Zych I. (2019). Protective factors against bullying and cyberbullying: A systematic review of meta-analyses. Aggression and Violent Behavior, 45, 4-19. https://doi.org/10.1016/j.avb.2018.06.008
Goleman D. (1995). Emotional intelligence. Bantam Books.
Goleman D. (1998). Working with emotional intelligence. Bantam Books.
Harvard Business Review. (n.d.). Harvard Business Review. Retrieved February 7, 2025, from https://hbr.org/
Mayer J. & Salovey P. (1993). Editorial: The intelligence of emotional intelligence. Intelligence, 17(4), 433-442.
Mayer J., & Salovey P. (1997). What is emotional intelligence? In P. Salovey & D. Sluyter (Eds.), Emotional development and emotional intelligence: Implications for educators (pp. 3-31). Basic Books.
Walker N. (2021). Practical pedagogy to better prepare preservice teachers for inclusive teaching: Attitudes, knowledge, and skills. International Journal of Whole Schooling, 17(1), 131–167.
United Nations Development Programme. (n.d.). Sustainable Development Goals. Retrieved February 7, 2025, from https://www.undp.org/sustainable-development-goals
Ներբեռնումներ
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2025 GHAZARIAN M

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

