ԿՐԹԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ՍՈՑԻԱԼ-ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՐՏԱՑՈԼՈՒՄՆԵՐԸ
DOI-:
https://doi.org/10.24234/scientific.v1i48.201Հիմնաբառեր-:
կրթական տեխնոլոգիաներ, ինքնակազմակերպված ուսուցում, ալգորիթմական մտածողությունՎերացական
Տեխնոլոգիական առաջընթացի համատեքստում կրթական համակարգերը բախվում են նոր մարտահրավերների, որոնք բխում են ինչպես տեղեկատվության աննախադեպ աճից, այնպես էլ սովորողների կարիքների և սպասումների բազմազանությունից: Հոդվածի նպատակն է վերլուծել կրթական տեխնոլոգիաներ ներդնելու և իրականացնելու արդյունավետ հնարավորությունները սովորողների անհատական, ճանաչողական և սոցիալ-հոգեբանական բնութագրերի համատեքստում՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով սիներգետիկ և ալգորիթմական մոտեցումներին, ինչպես նաև շեշտը դնելով բարոյական և արժեքային ասպեկտների վրա կրթական գործընթացում:
Հետազոտության մեթոդաբանություն. 1) խնդրին վերաբերող տեսական վերլուծություններ, 2) սիներգետիկայի գաղափարների և Կարպմանի դրամատիկական եռանկյունու մոդելի քննարկումը կրթական գործընթացում, 3) Նար-Դոսի «Սպանված աղավնին» աշխատության վերլուծության միջոցով իրականացված դիտարկում՝ ուղղված սովորողների բարոյական դիրքերի և ընկալվող դերերի բացահայտմանը:
Հետազոտությունը բացահայտել է հետևյալ արդյունքները. 1) չնայած իրենց գործնական կիրառություններին, տեխնոլոգիաները չեն ապահովում լիարժեք համապարփակ կրթական և զարգացման գործընթաց, 2) սովորողների ընկալման տեսակները (տեսողական, լսողական, ճանաչողական) պահանջում են անհատականացված մոտեցումներ, որոնք միշտ չէ, որ հաշվի են առնվում կրթական գործընթացում, 3) սիներգետիկական մոտեցումն արդյունավետ է միայն այն դեպքում, երբ խմբերն ունեն համեմատաբար նման կարողություններ, 4) տեխնոլոգիաների ալգորիթմական կառուցվածքը պետք է հասկանալի լինի սովորողների համար, որպեսզի նրանք կարողանան մտածել տրամաբանական քայլերով, այլ ոչ թե նյութն անգիր վերարտադրելով։
Հղումներ
Coombs P. (1968). The World Educational Crisis: A Systems Analyses. USA, Oxford University Press.
Coombs P., Manzoor, A. (1974). Attacking Rural Poverty: How Non-formal Education Can Help. USA, World Bank.
Coombs P. (1985). The World Crisis in Education: The View from the Eighties. USA.
Jarvis M. (2023). The EdTech Handbook: A Comprehensive Guide to Educational Technology. UK, Routledge.
Jones C. (2022). Designing for Learning in a Networked World. UK, Routledge.
Karpman S. (2014). A Game Free Life. USA.
Karpman S. (1968). Fairy taies and script drama analysis. USA.
Peaget J. (2011). Psychology of Intelligence. Switzerland, Routledge.
Peaget J. (1952). The Origins of Intelligence in Children. Switzerland, International Universities Press.
Peaget J. (1959). The Language and Thought of the Child. Switzerland, Routledge & Kegan Paul.
Sawyer K. (2023). The Cambridge Handbook of Learning Sciences. USA, Cambridge University Press.
Thurstone L. (1924). The Nature of Intelligence. USA, Routledge.
Thurstone L., Thurstone T. (1941). The Vectors of Mind. USA, University of Chicago Press.
West C. (2020). The Karpman Drama Triangle Explained. UK, CWTK.
Ներբեռնումներ
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2025 VLADIMIR KARAPETYAN; MARIANNA AMIRAGHYAN

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

