ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՀԱՄԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐՆ ՈՒ ԴՐԱՆՑ ՀԱՍՆԵԼՈՒ ԵՂԱՆԱԿՆԵՐԸ
DOI-:
https://doi.org/10.24234/scientific.v1i46.139Հիմնաբառեր-:
պետական չափորոշիչ, դասավանդման նպատակներ, դասավանդման խնդիրներ, ուշադրություն, խոսք, երևակայություն, մտածողություն, ուսուցողականությունՎերացական
Պետական նոր չափորոշիչներով հասարակության և կառավարության կողմից կրթության առջև դրված հիմնական խնդիրը անհատի բազմակողմանի և ներդաշնակ զարգացումն է, որը հանդիսանում է ուսումնական հաստատությունների առջև դրված գլխավոր պայմաններից մեկը: Դասավանդվող առարկայի ընդհանուր նպատակները հակիրճ ձևակերպված են ուսումնական ծրագրերում, որոնք առավել որոշակիացվում են առանձին ուսումնական և մեթոդական ձեռնարկներում:
Հոդվածում ներկայացվում է պատմական կրթության համադպրոցական նպատակներն ու դրանց հասնելու մի շարք եղանակներ:
Պատմական կրթությունը մարդկային գիտակցության ձևերից մեկն է և այն երիտասարդ սերնդին դաստիարակելու համար օգտագործվել է անհիշելի ժամանակներից և այսօր առանց դրա հասարակությունը չի կարող առաջընթաց ունենալ, որովհետև այստեղ խաչաձևվում են ազգայինն ու համամարդկայինը, պետականությունն ու պետական շահերը, որոնցից էլ բխում են աշխարհայացքային և մեթոդաբանական հիմնախնդիրները:
Մեթոդական գրականության մեջ այս հարցերին անդրադարձել են Ն.Գ. Դայրին, Ե.Ե. Վյազեմսկին, Պ.Վ. Գորան, Վ. Օկոնը, Կ. Ջ. Ջոնսը և այլք: Ցավալի է, որ Հայաստանի Հանրապետությունում պատմության դասավանդման մեթոդիկայի զարգացման այս կարևոր հարցերին նվիրված լուրջ աշխատություններ դեռևս չկան:
Հոդվածի նպատակն է բացահայտել սովորողների պատմական կրթության համադպրոցական խնդիրների էությունը, որոնք կնպաստեն երիտասարդ սերնդի հայրենասիրական, սոցիալ-տնտեսական, քաղաքական, մշակութային, բնապահպանական և մի շարք այլ հիմնախնդիրների դաստիարակությանը:
Հղումներ
Bahmutova L.S., Kaluckaya E.K. (2016). Metodika prepodavaniya obshchestvoznaniya (Methods of teaching social science). Moskva.
Vyazemskij E.E., Strelova O.YU. (2015). Pedagogicheskie podhody k realizacii koncepcii edinogo uchebnika po istorii (Pedagogical approaches to the implementation of the concept of a unified history textbook). Moskva.
Vyazemskij E.E., Strelova O. YU. (2012). Teoriya i metodika prepodavaniya istorii (Theory and methodology of teaching history). Moskva.
Gora P.V. (1988). Povyshenie effektizhnosti obucheniya istorii v srednej shkole. (Increasing the effectiveness of teaching history in secondary schools). Moskva.
Dajri N. G. (Ed.). (1978). Metodika obucheniya istorii v srednej shkole (Methodology of teaching history at secondary school), (2nd ed., Vol. 2). Moskva.
SHogan V.V., Storozhakova E.V. (2019). Metodika prepodavaniya istorii v shkole. (Methodology of teaching history at school) M oskva.
Ներբեռնումներ
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2024 Հեղինակ և ամսագիր

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

