ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԴԵՐԸ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԱՆՀԱՏԱԿԱՆՈւԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ
DOI-:
https://doi.org/10.24234/scientific.v1i48.203Հիմնաբառեր-:
երաժշտական կրթություն, անհատականություն, երեխաներՎերացական
Հետազոտության նպատակն է վերլուծել երաժշտական կրթության դերը երեխաների անհատականության ձևավորման և զարգացման գործընթացում։ Հիպոթեզն այն է, թե արդյոք երաժշտությունը դրական ազդեցություն ունի երեխաների անհատականության զարգացման վրա՝ ներառյալ հուզական ինտելեկտը, բարոյական արժեքները և ստեղծագործականությունը։ Արդյո՞ք երաժշտության ներառումը կրթական ծրագրում նպաստում է երեխաների համապարփակ զարգացմանը։ Նպատակը և հիպոթեզը պարզաբանելու համար իրականացվել է հետազոտություն՝ հետևյալ բովանդակությամբ. 1) երաժշտական կրթության և երեխաների անհատականության զարգացման տեսական հիմքերը, 2) երաժշտության դերը զգացմունքների, բարոյականության, ստեղծագործականության և սոցիալական հմտությունների զարգացման գործում, 3) երաժշտական կրթության ներկայիս վիճակը Վիետնամի դպրոցներում և ընտանիքներում, 4) Երաժշտական կրթության արդյունավետությունը բարելավելու առաջարկվող լուծումներ։ Օգտագործվող հիմնական հետազոտական մեթոդը որակական մեթոդն է, բացի այդ, մեր կողմից կիրառվել են նաև մի շարք այլ հետազոտական մեթոդներ։
Հղումներ
Berzoff J. (2011). Psychosocial ego development: The theory of Erik Erikson. In Inside out and outside in: Psychodynamic clinical theory and psychopathology in contemporary multicultural contexts.
Bergee M. J., & Grashel J. W. (2021). Psychosocial profiles of music education undergraduates based on Erikson's principles of epigenetic development. Visions of Research in Music Education, 16(6), 4.
Catala A., Gijlers H. & Visser I. (2023). Guidance in storytelling tables supports emotional development in kindergartners. Multimedia Tools and Applications, 82(9), 12907-12937. https://doi.org/10.1007/s11042-022-14049-7
Chen S. (2024). Implications of the Work of Vygotsky or Piaget for Research in the Field of Learning Sciences. Academic Journal of Humanities & Social Sciences, 7(3), 188-193.
Chuang S. (2021). The applications of constructivist learning theory and social learning theory on adult continuous development. Performance Improvement, 60(3), 6-14.
Dung V. V. (2022). The Unity between Politics and Moral Education in the View of the Philosophers of Xian Qin Confucian. Journal of Educational and Social ResearchThis link is disabled., 2022, 12(4), 258–266. https://doi.org/10.1002/pfi.21963
Dung V. V. (2025). The impact of Confucius education on the choice of major course of current Vietnamese students. Cadernos De Educação Tecnologia E Sociedade, 17(se5). Retrieved from https://brajets.com/brajets/article/view/1941
Erikson E. (1959). Theory of identity development. In E. Erikson, Identity and the life cycle. New York: International Universities Press. Retrieved from http://childdevpsychology.yolasite.com/resources/theory%20of%20identity%20erikson.pdf
Garza S. N. (2022). From Moratorium to Auditorium: A case study of the Latino immigrant/undocumented student in secondary music education. Retrieved from https://hdl.handle.net/2346/93857
Maree J. G. (2022). The psychosocial development theory of Erik Erikson: critical overview. The Influence of Theorists and Pioneers on Early Childhood Education, 119-133.
Mazaheri M., Kihlgren M., & Norberg A. (2022). Applying the theory of human development by Erik and Joan Erikson when communicating with persons with advanced dementia diseases. Nordic journal of nursing research, 42(4), 178-184. https://doi.org/10.1177/20571585211048280
Mopimai S. (2010). The initial impact of organization development intervention on the collaboration among music teachers and student's attitude in music class: a case study on primary 5 at Saint Gabriel's College. (Unpublished master's thesis).
Morales M. F., Girard L. C., Raouna A. & MacBeth A. (2023). The association of different presentations of maternal depression with children’s socio-emotional development: A systematic review. PLOS Global Public Health, 3(2), e0001649.
Phuong V. T. & Nguyen N. D. (2023). Improving reading skills and training: a study at the University of Khanh Hoa. Educação & Formação, 8.
Qian X., Li Y., Xue L. & Shidujaman M. (2023, July). Children's Toy Design Based on Multiple Intelligence Theory–Research Case of “Spatial Intelligence Children's Toy Design”. In International Conference on Human-Computer Interaction, 112-130. Cham: Springer Nature Switzerland. https://doi.org/10.1007/978-3-031-35599-8_8
Rotter J. B. (2021). Social learning theory. In Expectations and actions, 241-260. Routledge.
Tamblyn A., Sun Y., May T., Evangelou M., Godsman N., Blewitt C. & Skouteris H. (2023). How do physical or sensory early childhood education and care environment factors affect children's social and emotional development? A systematic scoping review. Educational Research Review, 100555. https://doi.org/10.1016/j.edurev.2023.100555
Van Dung V., Hoa L.M., Van Quyet L. (2023 a). The Contribution of Ho Chi Minh in Building the Ideas of Vietnamese Today Students. Journal of Educational and Social ResearchThis link is disabled., 2023, 13(1), 175–182.
Vo Van D. (2023 b). Confucius’ moral views and its hitorical values. Kalagatos, 20(1), eK23002. Recuperado de https://revistas.uece.br/index.php/kalagatos/article/view/10104
Walle E. A., Lopez L. D. & Castillo A. (2022). Emotional development. The Oxford Handbook of Emotional Development, 61.
Weiland S. (1993). Erik Erikson: Ages, stages, and stories. Generations: Journal of the American Society on Aging, 17(2), 17-22.
Widjayatri R. D., Hasanah I., Syairahma D., Nugraha A., Islamiyah S. A. & Sadin I. (2023). A systematic review of play activities to optimize children's social-emotional development. Atfaluna: Journal of Islamic Early Childhood Education, 6(1), 50-60.
Veraksa N., Colliver Y. & Sukhikh V. (2022). Piaget and Vygotsky’s play theories: The profile of twenty-first-century evidence. In Piaget and Vygotsky in XXI century: Discourse in early childhood education (pp. 165-190). Cham: Springer International Publishing. https://doi.org/10.1007/978-3-031-05747-2_10
Zakaria M. Z., Yunus F. & Mohamed S. (2021). Drawing activities enhance preschoolers socio emotional development. Southeast Asia Early Childhood Journal, 10(1), 18-27. ttps://doi.org/10.37134/saecj.vol10.1.2.2021
Ներբեռնումներ
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2025 DUY TOAN TRAN ; QUYNH LE

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

