ԵՎՐԱՄԻՈՒԹՅԱՆ ՍՈՒԲՍԻԴԻԱՐ ԼԾԱԿՆԵՐԸ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՍՈՒՄ ԿՈՆՖԼԻԿՏՆԵՐ ԼՈՒԾԵԼԻՍ

##article.authors##

  • ՎԱՀԵ ԶԱՐԳԱՐՅԱՆ ՀՊՄՀ

DOI-:

https://doi.org/10.24234/scientific.v1i46.133

Հիմնաբառեր-:

Եվրամիություն, ԵՄ, ինտեգրացիա, սուբսիդիարություն, սուբսիդիարության սկզբունք, սուբսիդիար օգնություն, ինքնօգնություն, լրացուցչություն

Վերացական

Եվրոպական միությունը` համայնք, որը բաղկացած է 27 անդամ երկրներից՝ միմյանցից մեծապես տարբեր պատմությամբ, մշակույթով, տնտեսությամբ և զարգացման մակարդակով, կարիք ունեն խաղի որոշակի հստակ կանոնների, որոնք կապահովեն մեկ ինտեգրացիոն հարկի տակ հավաքված պետությունների խաղաղ գոյակցությունն ու համակեցության շարունակականությունը։

Սույն հոդվածը կենտրոնանում է ԵՄ-ում սուբսիդիարության սկզբունքի և հակամարտությունների կառավարման գործում վերջինիս ունեցած դերի վրա:

Հոդվածի նպատակն է տրամադրել համապարփակ պատկերացում, թե ինչպես է սուբսիդիարությունը հանդես գալիս որպես լարվածությունը մեղմելու և ԵՄ անդամ երկրների միջև համագործակցությունը խթանելու մեխանիզմ: Միաժամանակ նաև բացահայտելու, թե որքանով է սուբսիդիարությունը գործում որպես միասնականության ցուցիչ և գնահատելու դրա արդյունավետությունը հակամարտությունների կարգավորման գործում:

Վերլուծությունը կենտրոնացած է տարբեր քաղաքական համատեքստերում սկզբունքի պատմական կիրառման վրա՝ միտված բացահայտելու օրինաչափություններն ու ընդհանուր միտումները։

Հոդվածի մեթոդաբանական մոտեցումը հիմնված է ԵՄ մակարդակով քաղաքական որոշումների կայացման գործընթացների համապարփակ վերլուծության վրա՝ հաշվի առնելով սուբսիդիարության սկզբունքը։ Համադրելով որակական և քանակական հետազոտության մեթոդները՝ համակարգված կերպով ուսումնասիրվում են սկզբունքի ազդեցությունները հակամարտությունների բացահայտման, կանխարգելման և լուծման վրա:

Հիմնավորվել է, որ ԵՄ-ում սուբսիդիարության սկզբունքի նպատակային և արդյունավետ իրականացումը կարող է էական ներդրում ունենալ հակամարտությունների կանխարգելման և լուծման գործում։

Արդյունքում սուբսիդիարության սկզբունքը հանդես է գալիս որպես ԵՄ-ում տարաձայնությունների կառավարման հիմնական գործիք՝ իր ունեցած կենտրոնական դերով: Հետազոտությունն ընդգծում է այս սկզբունքի ճշգրիտ իրականացման հրատապությունը ազգային և համայնքային շահերի դինամիկան հաջողությամբ ներդաշնակեցնելու նպատակով:

Հղումներ

Asam, W.H., & Heck, M. (1985). Subsidiarität und Selbsthilfe, S. 28

Cooper, I. (2006). The watchdogs of subsidiarity: national parliaments and the logic of arguing in the EU*. JCMS: Journal of Common Market Studies, 44(2), 281–304. https://doi.org/10.1111/j.1468-5965.2006.00623.x, P 283

Fabbrini, F. (2016) The Principle of Subsidiarity. Takis Tridimas & Robert Schütze (eds.), Oxford Principles of EU Law (OUP 2016), Forthcoming, iCourts Working Paper Series No. 66, Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=2781845 or http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.2781845, P. 291

Finnis, J. (2016). Subsidiarity’s Roots and History: Some observations. The American Journal of Jurisprudence, 61(1), 133–141. https://doi.org/10.1093/ajj/auw006, P. 135

Golub, J. E. (1996). Sovereignty and subsidiarity in EU environmental policy. Political Studies, 44(4), 686–703. https://doi.org/10.1111/j.1467-9248.1996.tb01749.x, P. 690

Lincoln, A., Basler, R. P., Pratt, M. D., & Dunlap, L. A. (1953). The collected works of Abraham Lincoln. The American Historical Review, 59(1), 142. https://doi.org/10.2307/1844696, P. 221

Marcic, R. (1957b). Vom Gesetzesstaat zum Richterstaat. https://doi.org/10.1007/978-3-7091-7871-3, S. 431

Pesch, O. H. (2015). Heinzmann, Richard: Thomas von Aquin: eine Einführung in sein Denken. - Stuttgart u.a.: Kohlhammer, 1994. Münchener Theologische Zeitschrift, 47(2), 194–195. https://doi.org/10.5282/mthz/3932, S. 194

Pieper, S. U. (1993). Subsidiaritätsprinzip–Strukturprinzip der Europäischen Union. Deutsches Verwaltungsblatt, 108(13), 705-712. S. 705

Von Gierke, O. F. (1868). Rechtsgeschichte der deutschen Genossenschaft. https://ci.nii.ac.jp/ncid/BA10221677, S. 644

Xiii, P. L., & Xi, P. P. (1931). Die Enzyklika Leos XIII. “Rerum novarum” über die Arbeiterfrage und Enzyklika Pius XI. “Quadragesimo anno” über die gesellschaftliche Ordnung, ihre Wiederherstellung und ihre Vollendung nach dem Heilsplan der Frobotschaft zum 40. Jahrestag des Rundschreiben Leos XIII. “Rerum novarum.” http://ci.nii.ac.jp/ncid/BA79439555, S. 21

Die nationalen Parlamente tragen aktiv zur guten Arbeitsweise der Union bei, indem sie. . . (b) dafür sorgen, dass der Grundsatz der Subsidiarität gemäß den in dem Protokoll über die Anwendung der Grundsätze der Subsidiarität und der Verhältnismäßigkeit vorgesehenen Verfahren beachtet wird. (n.d.). https://dejure.org/gesetze/EU/12.html

EU-Vertrag, «Die Organe der Union wenden das Subsidiaritätsprinzip nach dem Protokoll über die Anwendung der Grundsätze der Subsidiarität und der Verhältnismäßigkeit an. Die nationalen Parlamente achten auf die Einhaltung des Subsidiaritätsprinzips nach dem in jenem Protokoll vorgesehenen Verfahren». (n.d.). https://dejure.org/gesetze/EU/5.html

Protokoll (Nr. 2) über die Anwendung der Grundsätze der Subsidiarität und der Verhältnismäßigkeit. (n.d.). https://www.parlament.gv.at/PERK/RGES/EU/PROT2/index.shtml

https://www.cvce.eu/de/obj/vertrag_zur_grundung_der_europaischen_wirtschaftsgemeinschaft_rom_25_marz_1957-de-cca6ba28-0bf3-4ce6-8a76-6b0b3252696e.html (03.03.2022)

Ներբեռնումներ

Հրապարակված

2024-04-26

Թողարկում

Բաժին

Articles