FORMATION OF ARTISTIC PERCEPTION USING COMPUTER GRAPHICS IN THE PROCESS OF VISUALIZATION OF HISTORICAL AND CULTURAL MONUMENTS

Authors

  • GAGIK AVETISYAN ASPU

DOI:

https://doi.org/10.24234/scientific.v2i45.97

Keywords:

artistic perception, historical and cultural monuments, computer graphics, interactive methods

Abstract

Հոդվածում քննարկվում է համակարգչային գրաֆիկայի ծրագրերի կիրառման միջոցով պատմամշակութային կոթողների պատկերագրման առանձնահատկությունների դերը սովորողների գեղարվեստական ընկալունակության ձևավորման գործընթացում։
Սովորողների կրթական գործունեությունից զատ, համակարգչային գրաֆիկայի իմացությունը նորարարական տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառմամբ կարևորվում է նաև գեղարվեստական գործունեությամբ զբաղվող մասնագետների՝ դիզայներների, նկարիչների և տվյալ ոլորտում դասավանդողների պատրաստման գործընթացում։
Համակարգչային գրաֆիկայի միջոցով պատմամշակութային կոթողների պատկերագրման գրագետ գործընթացը նպաստելու է սովորողների մոտ գեղարվեստական ընկալունակության բարձրացմանն ու հայրենաճանաչության աճին: Հատկապես, հետհամաճարակային իրավիճակից ելնելով, ներկայումս առավել նախընտրելի և մատչելի են դարձել վիզուալ էքսկուրսիաներն ու ճանապարհորդությունները: Այս համատեքստում մեր դարավոր կոթողների գրաֆիկական վիզուալիզացիան վերջիններիս նոր շունչ կհաղորդի և կլրացնի հայրենաճանաչության մակարդակը, հետևաբար նաև հայրենապահպանության արդի հիմնախնդիրները: Վերոթվագրյալի նպատակով կատարված վերլուծություններն ու առաջարկությունները պայմանավորում են հոդվածի գիտական նորույթը։

References

Arutyunyan V. (1954). Veselaya(Zvartnots). Erevan. Hajpetrat.

Keshishyan A. (2014). Osnovy obucheniya risovaniyu(Fundamentals of learning to draw). Erevan. Bell.

Aref'eva O. (2007). Professional'naya podgotovka studentov-dizajnerov v processe obucheniya komp'yuternoj grafike(Professional training of designer-students in the process of teaching computer graphics). Magnitogorsk: MGU.

Borodkin L. (2016). Modelirovanie istoricheskih processov: ot rekonstrukcii real'nosti k analizu al'ternativ(Modeling of historical processes: from the reconstruction of reality to the analysis of alternatives). Sankt-Peterburg: Aletejya.

ZHerebyat'ev D. (2008). Primenenie metodiki tryohmernogo prostranstvennogo analiza dlya izucheniya formirovaniya gorodskoj zastrojki i vosstanovleniya kul'turnogo naslediya na primere Tambovskoj kreposti (Application of the methodology of three-dimensional spatial analysis to study the formation of urban development and restoration of cultural heritage on the example of the Tambov fortress). Informacionnyj Byulleten' Associacii «Istoriya I Komp'yuter»: Materialy XI Konferencii AIK, 35.

Zajceva E., Punina T. (2006). Komp'yuternaya grafika(Computer graphics). Tambov: UGATU.

Mejlah B., N. Hrenov N. (1980). Psihologiya processov hudozhestvennogo tvorchestva(Psychology of the processes of artistic creation). Moskva: Nauka.

Novik A. (2009). Komp'yuternaya grafika v sovremennom mire: ot kinematografa do nauchnyh issledovanij (Computer graphics in the modern world: from cinema to scientific research), (obzor vozmozhnostej i programmnyh produktov). Minsk: MITSO.

Walker Ch. (1980). Wonders of the ancient world. London: Orbis.

Downloads

Published

2023-04-28